Zniknie z TVP? Zarabia mniej niż taniec na lodzie


TVP1 formalnie ma w planach tylko jeden odcinek programu "Bronisław Wildstein przedstawia", bo na posiedzeniu zarządu TVP okazało się, że audycja nie zarabia.

Kolejne zmiany w ramówce "Dwójki"


Program 2 Telewizji Polskiej wprowadza kolejne zmiany w ramówce. Tym razem tworzy dwa pasma rozrywkowe.

Inwazja reklam w telewizji


Telewizja publiczna, walcząc z gigantyczną dziurą budżetową, dokłada do ramówki kolejne reklamy. Jak wyliczył "Dziennik Gazeta Prawna", w 2009 r. obie główne anteny wyemitowały o ponad 250 godzin reklam więcej niż rok wcześniej.

Cenzura spotu; godził w przekonania religijne


Ocenzurowany spot Hoop Coli "Colędawanie – Karaoke" od wczoraj jest emitowany w telewizji. Można go zobaczyć m.in. w TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Bohaterowie nowej reklamy, którzy wcześniej śpiewali kolędę, teraz mają zaklejone usta.

RMF, Trójka i Dwójka zanotowały wzrost słuchalności


Trzy stacje ogólnopolskie - RMF FM oraz Programy II i III Polskiego Radia - zanotowały wzrost słuchalności w okresie lipiec - wrzesień br. w porównaniu z tym okresem rok temu – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Fałszywy Miedwiediew reklamuje market budowlany


Rosyjska sieć handlowa Stroibat wykorzystała w kampanii reklamowej wizerunek sobowtóra rosyjskiego prezydenta Dmitrija Miedwiediewa.

Trzech słuchaczy Trójki rozpoczęło protest


Trzech słuchaczy III Programu Polskiego Radia od wczoraj wieczorem koczuje w przyczepie kempingowej ustawionej naprzeciwko siedziby Trójki przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie.

Farfał: nie będę leżał krzyżem w swoim gabinecie


P.o. prezesa TVP Piotr Farfał powiedział, że w poniedziałek wyśle do członków niedawno powołanej rady nadzorczej TVP zawiadomienie o zwołaniu posiedzenia najdalej w połowie września. Na tym posiedzeniu rada może odwołać Farfała z funkcji.

Wzrost napięcia w TVP, groźba wybuchu strajku


Pracownicy telewizji publicznej, na wieść o zwolnieniach, zagrozili przeprowadzeniem trwajaćego dwie godziny strajku ostrzegawczego; związkowcy ze związku zawodowego Wizja ustawili przed bramą wjazdową baner z informacją o pogotowiu strajkowym – informuje portal Gazeta.pl.

Tylawski szefem Agencji Produkcji TVP


Wacław Tylawski został p.o. dyrektorem Agencji Produkcji Telewizyjnej w Telewizji Polskiej.

Druga liga piłkarska może trafić do TVS


Stacja TVS chce pokazywać rozgrywki drugiej ligi piłki nożnej.

Axel Springer nie kupi N24


Koncern medialny Axel Springer nie zamierza przejmować niemieckiej telewizji informacyjnej N24.

TVP radykalnie tnie koszty i zamawia buty


Telewizja Polska radykalnie przycina budżety anten i oddziałów, stara się o 100 mln zł pożyczki i wysłała do polityków listy z apelem o pomoc, ale z zakupu 670 par butów nie rezygnuje.

"Naj" z tygodnika przekształci się w miesięcznik


G+J Polska planuje zmniejszenie częstotliwości wydawania poradnikowego "Naj" z tygodniowej na miesięczną - nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

"Super Express" ma jednak przeprosić Kotecką


"Super Express" (Wydawnictwo Murator) ma zapłacić Patrycji Koteckiej 30 tys. zł i przeprosić ją na pierwszej stronie gazety za publikację jej zdjęcia sprzed 13 lat – orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie.

Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF


Grupa RMF podnosi od 1 marca br. ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic.

Rzecznik Praw Dziecka interweniuje w KRRiT


Rzecznik praw dziecka Marek Michalak alarmuje, że nadawane przed "Wieczorynką" zapowiedzi drastycznych materiałów "Wiadomości" TVP 1 źle wpływają na dzieci.

Bezkarne ataki na dziennikarzy w byłej Jugosławii


W krajach byłej Jugosławii aż 90 proc. ataków na dziennikarzy nie zostaje wyjaśnionych – informuje serwis Napadi-na-novinare.com.

Komitet Miłośników Trójki zaniepokojony przyszłością


Komitet Miłośników Trójki w liście otwartym podpisanym przez ponad 30 przedstawicieli polskiej kultury protestuje przeciwko "żonglowaniu przez polityków losami Programu III". Prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński podkreśla, że do niego oświadczenie nie dotarło, a nowy zarząd nie przeprowadził jeszcze "żadnych ruchów" w Trójce.

Dziewięciu chętnych do przejęcia "BusinessWeek"


Dziewięć firm zgłosiło chęć kupna amerykańskiego tygodnika finansowego "BusinessWeek", podał dziennik "The Daily Telegraph".

Ponownie przełożono wybór rad rozgłośni regionalnych


W poniedziałek po raz kolejny nie doszło do wyboru rad nadzorczych regionalnych rozgłośni publicznego radia. Jak ustaliła PAP, posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w tej sprawie ponownie zostało przełożone.

Belsat TV zrobił kampanię w białoruskiej prasie


W białoruskich gazetach ukazały się reklamy kanału Belsat TV. Niektóre drukują już program kanału.

Vox FM nie wejdzie do sieci Radia Plus


Po połączeniu sieci Radia Plus (Eurozet) i Vox FM (ZPR SA) marka Vox FM nie zniknie z rynku. Jak już informowaliśmy, w wyniku umowy o współpracy między holdingiem Eurozet i należącą do ZPR Grupą Radiową Time powstanie ogólnopolska sieć Radio Plus.

Straty w TVP mogły wynieść 20 milionów


"Dziennik Gazeta Prawna": Prokuratura sprawdzi, czy za rządów Farfała doszło do finansowych nadużyć w TVP.

Moskalewicz i Mazowiecki doradcami "Wprost"


Wprawdzie nowy właściciel "Wprost" nie zapowiada na razie zmian w redakcji, lecz nad nową formułą tygodnika Jacek Rakowiecki pracuje wraz z Pawłem Moskalewiczem i Wojciechem Mazowieckim – dowiedział się nieoficjalnie "Presserwis".

znalezionych: 1195, strona 1 z 48
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>